Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата ми не върви както трябва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
    На осцилоскоп кривите и на двата сигнала на дебитомера съвпадат със сравнителната крива, пика е на 4 волта и температурния датчик на въздуха отчиташе 17 град.Ц. но дебита беше 110кг/ч при 7000 об. на място, а не като на колегата Версаче 300кг/ч.
    На доста места четох че дебитомера е по добре да се мери в движение, разликите са значителни, все пак логично е да се гледат показанията при натоварване на двг, макар че ми е нелогично защо на място не качвам повече от 300 - 330, а в движение отчитам познатия максимум от 408 при 6700обм......
    Това трябвало да са показанията на празен ход....
    Air flow rate (kg/h):
    Nominal value 16 (18*)
    Minimum 8
    Maximum 24 (28*)
    (*): version with automatic transmission
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 10:40.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      На доста места четох че дебитомера е по добре да се мери в движение, разликите са значителни, все пак логично е да се гледат показанията при натоварване на двг, макар че ми е нелогично защо на място не качвам повече от 300 - 330, а в движение отчитам познатия максимум от 408 при 6700обм......
      Това трябвало да са показанията на празен ход....
      Air flow rate (kg/h):
      Nominal value 16 (18*)
      Minimum 8
      Maximum 24 (28*)
      (*): version with automatic transmission
      От къде взимаш показанията за различните датчици
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
        Ти с каква програма я закача. И на мене при доркай натиснат педал ми показва някаде около 70-75 градуса вече направо се омотах
        скенера и програмата са български-"АДИА" - с такава разполагах.
        alfa romeo156 2.0TS 11'97

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
          скенера и програмата са български-"АДИА" - с такава разполагах.
          Никога не бих я ползвал.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от bilgiiski Покажи съобщение
            Никога не бих я ползвал.
            Защо то и аз последно на нея я закачах
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
              От къде взимаш показанията за различните датчици
              Ми самата програма има опция да показва максималното отчитане за сесията, минималното, и моментното......може да отчита 4 параметъра наведнъж като дебитомер, ламбада, дросел и волтаж на дебит да речем......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Ми самата програма има опция да показва максималното отчитане за сесията, минималното, и моментното......може да отчита 4 параметъра наведнъж като дебитомер, ламбада, дросел и волтаж на дебит да речем......
                Да то4но така. Избирам по четири, по четири докато ги проверя вси4ките. само дето ги групирам-например:
                -положение на дросел
                -обороти
                -дебитомер
                -датчик за пълна мощност
                alfa romeo156 2.0TS 11'97

                Comment


                • #38
                  Колега, не съм чел какво са писали колегите, но според мен проблема е в лошо зацепване на ангренажа. Може също да прескочила зъби. Има също вариант за скъсана шпонка на колелото на коляновия вал.
                  sigpic
                  Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                  Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от pinifarina Покажи съобщение
                    Колега, не съм чел какво са писали колегите, но според мен проблема е в лошо зацепване на ангренажа. Може също да прескочила зъби. Има също вариант за скъсана шпонка на колелото на коляновия вал.
                    Ами колега ясно ми е че не си прочел и това което аз съм написал, защото проверявахме зацепването на ремъците със пети и са ок!
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                      Ами колега ясно ми е че не си прочел и това което аз съм написал, защото проверявахме зацепването на ремъците със пети и са ок!
                      Айде сменяй го тоя дебитомер и мирясай вече
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment

                      Working...
                      X